Vähänkö olin tänään taas ilkeä. Kävin hiekkiksellä ja sitten jotenkin mun häntääni jäi joku kikkare. Tietty mä nyt yritin sitä ite ottaa pois, mutta kun en saanu. Eikä toi äitikään huomannu mitään, kun teki jotain juttujaan. Mä sitten päätin kiinnittää sen huomion niin, että menin ja huiskutin häntääni seinille. Joo, kyllä se äiti sitten huomas, kun valkosilla seinillä oli siellä täällä sellanen ruskea tahra. Muahahaa. Mä olin niinkin taitava, että onnistuin saamaan yhden jäljen tonne johkin yli metrin korkeuteen. Kyllä äiskä oli kiukkunen, ainakin sen puhina kuulosti siltä. Ja sitten se putsas mun hännän. Nyt häntä on puhdas.

Sitten jouduin uhriks, kun äiti otti kuvia kamalasti. Se oli hakenu uuden kameran jostain ja jättäny mut siks aikaa tänne yksin. Kai se vähän ajatteli, että saan nyt katua omassa yksinäisyydessäni tekojani, mutta mäpä menin ottamaan nokoset. Ja tietty äiti sitten herätti mut. Koska mut oli julmasti herätetty, niin päätin ettei musta oteta yhtään kuvaa. No yks onnistu, annoin sille luvan laittaa sen tänne niin teki näette miten komea oon.

971711.jpg

Jep, mutta nyt mun on mentävä taas lepäämään, kun toi seinilli kakkailu on oikeesti tosi rankkaa.