Lauantai 24.11.2007
Tuomari: Bjarne Wikström
Tyyppi Luusto + rakenne ex. Vartalon pituus ex.
Pää Ex leuka. Otsa hieman litteä. Profiili suora. Kolmio hyvä!
Silmät Muoto hyvä
Korvat Hieman isommat, sij. hyvä.
Turkki Ex turkin laatu. Ex kunto. Hyvä pituus!
Häntä Sopivan pituinen.
Kunto Ex näyt.kunto!
Yleisvaikutelma Hieman ujo, mutta kiltti
Arvostelutulos Ex1


Sunnuntai 25.11.2007
Tuomari: Tellervo Kass
Tyyppi Ex tyyppi ja vartalon pituus, ex luusto
Pää Hieno kolmio ja ex suora profiili, hiukan heikkoutta leuassa.
Silmät Ex koko, kaunis ilme ja ex muoto.
Korvat Hiukan korkealla, keski suuret.
Turkki Hyvä laatu ja pituus, kaunis väritys.
Häntä Voisi olla pitempi. Hieno pensasmainen.
Kunto Ex kunto
Yleisvaikutelma Utelias ja kiltti.
Arvostelutulos Ex1

Eli heipähei. Viikonloppu on ohi ja voin kyllä kertoa, että rankkaa oli. Vaikka siis makasinkin suurimman osan ajasta siellä häkissäni, mutta silti. Olin aika väsynyt sunnuntaina kun koko juttu oli ohi, enkä oikeen tehny sitten muuta kun nukkusin äiskän ja iskän sylissä vuorotellen. Massukin mulla on siis parantunut ja kaikki siltä saralta hyvin myös.

Kuten tarkkaavaiset huomaa, oli mulla lauantaina sama tuomari, mitä Vantaallakin; Bjarne Wikström. Viimeks mun häntä olis saanu olla hiukan pitempi ja korvat olivat hyvät. Eli jotain muutosta tapahtunu kuukaudessa vai?
Sunnuntaina olin vähäsen rohkeempi, kun en enää jaksanu lainkaan jännitellä. Sähädin jopa viereisen pöydän isolle kollille kun satuin sen näkemään. Ja siellä oli kauheasti mun 'sisarpuolia', siis sellaisia keillä on sama iskä kun mulla. Niitä oli ainakin 7! Ja sitten mun iskäkin oli paikan päällä, hitsi että se on iso! Varmaan kolme kertaa isompi mitä mä.

Tellervo oli aika kiva tuomari, se otti mut syliin ja pusutteli ja halaili, sellanen normaali nainen siis. Kun oonhan mä nyt aika rakastettava otus. Hehee. Ja kun se otti mut ekan kerran käsiin siitä pöydältä se totesi: "Vaikka ei uskoisi, mutta aika painava". Eli oon aika hämäävä.

Äiskä sanos, että nyt pidetäänkin vähän taukoo näistä näyttelyistä että saan rauhassa kasvaa. ihan kiva niin. Kuulemma Jyväskylään mentäisiin helmikuussa, mutta muuta ei ole tiedossa.