Kiitti vaan. Enteks te ihmisey viette mut ulos, vaikka ihan hyvin tiiätte etten tykkää, kun siellä on kylmä ja kamala meteli ja kaikkee. Sitten, kun oon nukkumassa niin tuotta mulle jotain katkarapui. Hei, mä en tykkää mistään katkiksista, ei niitä noin vaan voi tuoda. Mä syön vaan raksui ja tota märkäruokaa (miellään kanaa kiitti). Kuka ees syö jotain katkiksii (okei, oli se ihan okei, mutta kuitenkin!!). JA niinko se ei vielä olis riittäny, niin sitten te lähette pois, ettekä jätä mulle yhtään euroja. Niin arvatkaa missasinko nyt naapurin hyvät kissabileet?

Sinne olis kuitenkin tullu se yks Doris. Ja Ronski soitti sitten mun kissapuhelimeen ja kerto miten hyvät kekkerit siellä oli. Oli kissanminttuu ja raksui ja vaikka mitä. Sitten ne oli kattonu Karvis-leffankin. Ja mitä mä tein, olin kotona yksin pimeessä ton perhanan katkaravun kanssa. Että kiitti. eli seuraavaks kun te olisitte lähdössä jonnekkin ihmiskemuihin, niin mä varmistan että te ette pääse sinne. HMPH.

980703.jpg


(((Hokshoks! Tämä oli siis täysin kuvitteellinen tapahtuma, jonka minä ja Janne kehitimme tullessamme kotiin ja miettiessämme, mitäköhän Armas on mahtanut tuumia ja onko se ollut kiukkuinen))