977121.jpg

Mä tykkään aina maata tässä tietokonepöydällä, kun äiskä tekee jotain juttujaan. Silleen että se näkee mut. Tai no en mä nyt ihan aina tässä makoile, mutta sillontällön.
Tiettekö, nyt oli taas sellanen päivä kun makoilin tossa ja sitten yhtäkkiä ton näytön vieressä oleva pömpeli alko hurisemaan ja raksuttamaan kamalasti. Se kiinnitti mun huomioni aika hyvin.


977122.jpg

Mä keskityin tiiviisti tuijottamaan syvälle sen syövereihin, mutta en nähny mitään mikä olis aiheuttanu sen mölyn ja raksutuksen.


977124.jpg

Niinpä mä sitten siirryin tarkastelemaan sitä vähän lähempää, vein korvaakin lähemmäs että kuulisin paremmin.


977123.jpg

Mä en kuitenkaan nähnyt siellä mitään, joten ajattelin kokeilla jos löytäisin sen äänen lähteen tassulla.


977125.jpg

Koska mä en yksinkertasesti löytäny enkä nähny pömpelin sisällä mitään, niin nousin ylös ja menin tarkastamaan josko se löytyisi vaikka sen takaa.


977126.jpg

Joo ei löytynyt. Ja sitten äiskä kertos mulle, että toi oli tulostin ja sen kuuluu pitää tommosta ääntä, kun se alkaa tulostamaan. Pöh, niinku mä nytten jotain muka tulostimista tietäisin!