Kolmanteen kissakuvahaasteeseen johon osallistun oli keksitty aiheeks ilme. Siis mähän olen todella monen ilmeen kissa ja siks mun oli tosi hankala valita mitään yhtä ilmettä. Siksi siis nyt kolme ilmettä. Nämä nyt eivät oo ihan tuoreista tuoreimpia, ehkä joskus touko-kesäkuussa otettuja veikkaisin. No ei siis nyt hirmu vanhojakaan.
Eli siis mun ilmeet, olkaa hyvät!


1007029.jpg

Tässä ensteks tällänen naminamimumsmums-ilme. Oon vissiin syöny jotain tosi hyvää. Tai sitten mun nenästä valuu jotain.. No päätelkää ite.


1007027.jpg

Sitten seuraavaks mun evil-ilme. Että uskallappas tuoda linssiä vielä vähän lähemmäs niin jo on kohta entinen linssi kameroineen ja kuvaajineen. Kuvassa mun jalkojen asento kertoo, että lähestyn kuvaajaa koko ajan. Voin kertoa kanssa, että tän jälkeen kamera kyllä lähti piiloon. Hehee.


1007030.jpg

Ja kolmanneks sitten tällänen viaton söpistely-kuva. "Miten sä voit väittää mun repineen sun verhot alas tai syöneen olkkarin tapettia?" Tää on oikeesti aika hyödyllinen ilme osata. Heltyy noitten kaksjalkasten sydämmet ja ne on ihan sulaa vahaa tassuissa sen jälkeen. Paijaa ja sellai.

Peeäs: huomatkaa myös mun komeet korvakarvat. Tällähetkellä ne ei oo noin komiat, ehkä mun korvat on siis kasvanu.