Nyt maistuu kirjottaa hyvin levätyn yön jälkeen. Oltiin eilen siis Vantaalla näyttelyssä. Matka meni ihan kivasti, nukuskelin melkeen koko ajan boksissa takapenkillä eikä yllättänyt mitkään ikävät hädätkään. Perillä noi sitten pisti mut sinne näyttelyhäkkiin ja mä asettauduin vielä vähäks aikaa lepäileen, ennen suurta koitosta. Kauhea hälinä siellä kyllä oli ja se hermostutti vähän.

Ennen kun tuli mun vuoro lähtee näyttäytymään niin mun kissaiskän ihmisäiskä Johanna tuli laittamaan mun turkin kuntoon ja näytti, että miten se homma menee. Olin mä hieno. Tosin se mun kilpailija oli hitusen hienompi. Tässä nyt tämä mun arvosteluni.
 
Tuomari: Bjarne Wikström
Tyyppi Ex luusto, ex rakenne, vartalon pituus ex
Pää Ec kolmio, leuka ex, suora profiili
Silmät Muoto hyvä
Korvat Koko ex, sij. hyvä!
Turkki Ex turkin laatu, ex kunto, pituus hyvä
Häntä Hieman pitempi!
Kunto Ex näyt.kunto!
Yleisvaikutelma Pelkää vähän, mutta hyvin kiltti
Arvostelutulos Ex2

Mun on nyt ihan pakko kommentoida. Eli joo, kattelin tossa itekki tätä mun häntää ja se on kyllä lyhentyny, varmastikkin on! Siis onhan se ennen nyt ollut varmaan vaikka miten paljon pidempi! Mutta ei se setä kuunnellu mua vaikka yritin sen sille kertoa. Tohon 'pelkää vähän'-kohtaan sanoisin, että no kaipa ittekkin pelkäisit jos olisit ensin ollu ihan omassa rauhassa ja sitten sut vietäisiin yhtäkkiä kaiken hälinän keskelle.

Joo ei siis siinä mitään, Bjarne oli kyllä tosi kiva setä. Puhus mulle rauhottelevasti ja silitteli. Tais se antaa mulla suukonkin otsalle.

Kun mun tuomarointi oli ohi, pääsin sitten takasin sinne häkkiin. Johanna kävi siinä vielä pari kertaa ja arvatkaa mitä se sanos?! Että mulla on mukamas akne! Ja pyh. Sitten se näytti äiskälle ja iskälle mun leukaa ja ne nyökytteli ja puhus jotain puhdistustoimenpiteistä, mutta ainakin toistaseks mun leuka on saanu olla rauhassa. Ja sitten mun selkään hierottiin jotain ainetta, mikä kuulemma koventaa karvoja. En pysty ymmärtämään noita ihmisiä ja niiden touhuja ihan aina.

1000359.jpg

Päivä oli aika pitkä kyllä. Mutta ihan mielenkiintoinen ja pienen alkujännityksen jälkeen mä sitten rentouduin ja leikin kaikilla uusilla leluilla mitä sain. Ja kun väsymys iski mä kävin hetkeks aikaa torkkumaan.