Moooido.
Taas on aikaa kulunu, en nyt ala kertoon mitään vanhoja juttuja, kun siinä menis koko ilta muuten. Kerron van sen että yks on nykyään kaks. Sain ehkä maailman parhaimman joululahjan, nimittäin kaverin! Ihan täyspäiväisesti. Sen nimi on Onni, se on samaa  mallia kun mä (eli norjalainen metsäkissa), mutta vaan pienemmässä koossa. Tosi letkee kaveri.
Menee päivätkin tosi letkeesti hippaleikkien, syömisen ja nukkumisen merkeissä. Pesuhetkiä unohtamatta. Pistän muutaman kuvan nytten tähän näin.

1206019.jpg
Eli tämä kuva on ihan niitä ensimmäisiä, mitä meistä yhdessä otettiin. Kuten huomaatte Onni nöyristelee ja mä oon tollein ylpeästi "No paas mennen nyt siitä."
(Onni: öhöm, mitään nöyristele, teroitin kynsiäni...)
Sysnyt.

1206026.jpg
Tääkin kuva on itseasiassa ihan ekalta päivältä. Kuten huomaatte oon tosi sopeutuvainen, kun kerta päästin rääpäleen mun kanssa yläpunkkaan. Oikeestaan äiskä nosti sen kyllä tonne, kun ei se tuntunu tajuavan minne mä hävisin huilimaan.
(Onni: ...)

1206033.jpg

1206034.jpg

Äiskä sano, ettei se saa oikeen otettuu meistä muunlaisii kuvii ku tämmösii mis nukutaan tai ainakin yritetän nukkua, ku muuten ollaan niin nopeita ettei kuuvan osu ku hännänpää. Hehee.