Tuli Turun näyttelyiden vahvistuskirjeet. Jepjep, meikäläinen on siellä molempina päivinä näytille, että saapi tulla katteleen. Äiskää en kuitenkaan varmaan paljo näe, kun se on lupautunut auttamaan sihteeristöä joissain nitomisjutuissa. Aika kempoa, mut iskä varmaan lueskelee siinä mun häkin edustalla, että saa vetonsa klaarattua.

Lauantaina mua tuomaroi taas Bjarne Wikström. Harmi vaan että mun häntä ei kyllä oo pituutta tässä ehtiny kasvaan, joten ei se varmaan musta vieläkään tykkäile. Saapi nähdä nyt kuitenkin, että ketä mulla siellä on vastassa, mutta en mä nyt kauheesti oo ton Vantaan jälkeen muuttunu, joten osaan odottaa tota arvostelutulosta.
Sunnuntaina mulla onkin sitten Tellervo Kass. Ihan outo nimi mulle, mutta täti on suomalainen joten ainakin me ymmärretään sitä sitten. Toivottavasti se tykkää musta. Jos jollain on jotain kokemuksia Tellervosta niin kertokaas mulle, että tiiän varautua ja pistää parastani.

Vaikka se on nyt kuitenkin ihan varmaa, että jännään taas. Mutta siellä näkee paljon kivoja ihmisiä kyllä, niinku mun sukulaisten ihmisvanhempia ja noin. Mahtaakohan Johanna taas tulla nypisteleen ja hypisteleen mun turkkia? Ehkä, jos se on nyt Turussa. Ja jos sen mielestä oon ihan röhnänen.

Noi onkin tässä eilen ja edellispäivänä kampaillu mua ja varmaan kampailee taas tänäänkin. Koittaa esifiksata varmaan, mutta kun noi ei tajua, että jos mä tahdon olla rönsynen niin mä oon. Meen vaan sen kampauksen jälkeen pyörimään johonkin hiekkikseen niin siinä oli se niitten vaivannäkö. Hohaa. Mä meen nyt jatkaan mun kauneusunia, että jaksan riehua kun iskä tulee kotiin.